Bang bang, he shot me down

*Dead*


Idag kommer dagen fortsätta att vara lite sådär förvirrad. Och eftersom det inte skett någon förädring kommer väl resten av dagarna se så ut. Mörka. Tomma. Förvirrade. Fösöker i alla fall hålla huvudet högt och humöret uppe. Åtminstone i min egen verklighet. Vad säger ni? Tror ni att jag lyckas med mitt positiva tänkande? Nja, det tror jag inte. Tror snarare att mina kompisar lyckas med att hålla kvar mitt leende.

Jag vet att jag kanske inte har varit någon vidare bloggerska på sista tiden men jag haft fullt upp med att vara i närheten av mina nära och kära. Verkligen. Har behövt lite socialt sällskap faktiskt. Och ärligt talat, känner jag mig mycket bättre. Och vad assar inte bättre då än att skriva några rader till mina små älsklingar?

:)






Take care, please will you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0