For all of you

God morgon mina söta läsare!

Idag vaknade jag med ett stort leénde på läpparna. Känns riktigt skönt att vakna i tid för en gångs skull. Därför gjorde jag mig i ornnig och åkte till skolan. Så nu sitter jag här och trallar i hopp om att sluta tidigt vilket jag förhoppningsvis kommer att göra! Efter skolan ska jag åka till min kära vän Jessica och fixa mina bryn eftersom hon utbildar sig till frisör. Blir säkert jätte bra för tro mig...det kan inte bli värre än va de redan är!



 




Bestämde mig för att gå på bio igår, Tropic Thunder.
Sjukt rolig! Så den blir en klar rekommendation från min sida!

Ha en underbar dag så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0