Minnen sviker aldrig!

XNGthgkdyurnghHGjdghjhnffudufgHhdkfrgh

Förstår ni vad jag menar...?
Inte jag heller...

Just nu är jag bara så himla trött efter träningen så egentligen orkar jag inte skriva något.
Passade samtidigt på att sola lite för imorgon är det utgång med tjejerna. Vi hade faktiskt tänkt att gå till Fellows för de lär ju vara ett jävla drag där med tanke på att de är tre födelsedagar som kommer att firas!

Imorgon har jag studiedag så jag lär ju sova en extra timme. Å andra sidan lär jag komma in senare ikväll!
Hörs då!



Mina älsklingar och jag på Tropic Thunder!


Kommentarer
Postat av: Bea

söt bild :D vad har du gjort denna lördag? KRAM

2008-10-19 @ 06:17:57
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va jag är snygg:D

2008-10-22 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0