Tonight will be the night I will fall (for you)

A story of love

Har du någon gång känt av en verklighet botom allt förnuft. En verklighet som existerar i en annan värld än din. En verklighet som endast finns i sagornas värld. En verklighet vid namn PS. I love you. Om du verkligen, verkligen vet vad jag pratar om är jag säker på att du befinner dig i samma dröm som jag gör just nu. För mig är verkligheten en illusion av filmen PS. I love you. För just nu känner jag alla hennes känslor i mina egna tankar och inget annat!

Så som jag rycktes med i hennes halva hjärta kan ingen annan förstå, för att bevittna ett halvt hjärta är lika djupt som att stå med både fötterna på månen.

Tänk att verkligen älska någon så djupt och tro att livet kommer att bestå av kärlek för resten av livet. Men då kärleken förlorat och ödet segrat finns det inget man kan göra åt den väg livet bestämt sig för att vandra. Kan det verkligen vara så att Gud blir avundsjuk och straffar en genom att ta det man håller mest kärt. Fan vad kärlek kan ställa till det för en. Riktigt jävla hårt. Jag undrar om den där känslan av att man nästan vill bita sönder händerna bara för att man vill vara nära den man är så kär så kär i, och att bara vilja ligga bredvid, nära och bara vara tyst. Bara känna andetagen i samma rum. Bara att få bevittna ett mirakel och känna en känsla av liv och lust. Om den känslan någon gång gör upp för alla gånger, för alla sömnlösa nätter med ändlöst gråt. Vad fan snackar jag om, självklart är det värt det. Miljoner gånger om.


Så om det här är allt jag har att säga. Gå och se PS. I love you. Gosa ner dig i soffan med levande ljus och något att bita i. För du kommer få uppleva mer än bara en upplevelse.





Kommentarer
Postat av: Cygoz

vackraste jag hört nånsin så djupt och underbart!

love you

2008-10-05 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0