How could I forget?

Har ni någon gång känt att ni inte kommer upp ur sängen, trots att ni försöker gång på gång? Idag är det en sån dag för mig, en regnig sådan.
Så vad gör man? Kommer nog inte göra speciellt mycket nytta idag, i alla fall inte i skolvärlden. Dom får helt enkelt klara sig utan mig idag.

Är det inte sjukt att en resa för två kan kosta 5100 kronor inklusive hotell?
Sitter och drömmer mig bort i en annan värld just nu. En värld som ligger i paradiet. I varje fall för mig, och just nu känns det mer än lockande att åka tillbaka till den världen. Eller vad säger ni? För det här med regn är helt enkelt inte min grej.






Thailand 2006

Kommentarer
Postat av: movemi

åhh elakt av dig att sätta uå bilder på en solig thailand när det är bajs väder ute!

2008-10-01 @ 14:08:49
URL: http://movemi.blogg.se/
Postat av: movemi

Baby boo

2008-10-01 @ 18:18:19
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0