Coffeehouse by me!

Hola!


Ni anar inte hur uttråkad jag har varit idag! Vad brukar man göra på en söndag? Absolut ingenting antar jag, och det är just vad jag har gjort idag.
Därför bestämde jag och Frida att till Espressohouse i Gullmarsplan för kvällsfika. Kaffet där är paradiset! Men såklart var det stängt, och klockan var bara sju! Så vi åkte till Skanstull och promenerde till Coffeehouse by George. Kaffet kunde ha varit bättre men det dög, åtminstone för kvällen.

Så vad ska man göra nu? Jag och Frida ska i alla fall titta på American History X. Hon har skrytit om den tillräckligt länge nu, tillräckligt länge för att kunna avslöja slutet! Hoppas den är lika bra som hon säger.
 
Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0