Lista

Utmanad av Alexandra.

KLÄDER

Skor: Höga stövlar (så underbart till hösten eller vad säger ni)
Sneakers: Svarta och vita Converse
Jeans: Slitna stuprörsjeans
T-shirt: Randiga tröjor säger jag bara. I marint och creme.
Underkläder: Finaste och skönaste är typ hipsters

ACCESSOARER
Väska: Marinblå och svart med gulddetaljer från Marc Jacobs
Plånbok: Louis Vuitton
Solglasögon: Pilotglasögon, stora och svarta!
Klocka: Tritoni-klockor. Guld

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: Olivtvål
Parfym: Kate moss eller Kenzo
Medicin: Alvedon
Vitamin: Frukt och grönsaker försöker jag verkligen få i mig. Frukt och grönsaker är definitivt bättre än vitamin i tablettväg
Huvudvärkstablett: Alvedon eller iprem

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa - jordgubb/lime
Vin: Vitt, bubbligt, sött, fruktigt
Bröd: Älskar bröd! Kan äta hur mycket som helst av de
Glass: Ben&Jerrys!

HEMMA
Säng: Ikea
Lakan: Vita underlakan. Och helst vita påslakan, med rosa detaljer.
Espressomaskin: Nej...inte för min del. Älskar espressohouse däremot
Kylskåp: Rostfritt från Electrolux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0