På god väg...

...att vadå? Döda allt som har med naturkunskap att göra?

Just nu sitter jag och pluggar till ett prov i naturkunskap och jag är riktigt trött på skiten. Därför tänkte jag att jag skulle ta min blogg på allvar för en gångs skull. Tar i stort sett aldrig något på allvar så bloggen är en bra början till skillnad ifrån morgondagens prov som kommer att gå åt helvete.
Förutom att jag har pluggat till mitt kommande prov har jag även tagit mig friheten att åka till stan. Hittade hur fina saker som helst bl.a. en rosa träningsdress från gina tricot och en guldlänk från guldfynd. Den kommer passa så bra till mitt guldkors :)

Så vad säger ni? Ska jag sitta här med er och tralla ett tag till eller ska jag återgå till mitt självarbetande prov?  


http://www.youtube.com/watch?v=ZsZZhr003uI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0