We'll be able to...

Skulle verkligen behöva sömntabletter utskrivet för varje kväll somnar jag sent och varje morgon kommer jag upp sent och tro mig...Det slutar aldrig bra.

Som idag till exempel:
Jag hade ställt klockan på sju för att hinna till Älvsjömässan som började klockan nio men vad händer? Jo... såklart att jag vaknar klockan åtta i panik och virrar runt tills klockan är kvart över och missar t-banan trots mitt försök att springa. Det lyckades ju då inte. Men trots allt kom jag in på mässan då de hade föreläsning om ungt företagande.
Efter det åkte jag och min kompis, Emma till Eriksdalsbadet för ett försök att komma i form. Vi lyckades med tio längder, sen gav vi upp och satte oss i ångbastun med leenden på läpparna Sååå underbart! Skulle kunna betala 40 kronor bara av att sitta där med ansiktsmask och peeling. Jätte bra för huden. 

 Nu ska jag på middag.
 Imorgon är det spexfoto i klassen, så vi får väl se hur det går! Ska förbereda lite för det ikväll hade jag tänkt.
Tills dess får ni ha det så bra!

Puss Puss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0